Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marjon van Maastricht - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marjon van Maastricht - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 9 februari 2014 ga ik 3 maanden naar Ghana (Golokuati) om in het ziekenhuis in Kpando stage te lopen en een project op te zetten met nog 7 andere studiegenoten van Avans Hogeschool in Breda.
Via dit profiel kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn bezigheden door het lezen van mijn reisverslagen en het bekijken van mijn foto's. (Mocht ik internetverbinding hebben ;))

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2014

De laatste 2 weken Ghana - morgen naar huis!

27 April 2014

Het weekje Cape coast!

20 April 2014

De dode vogel, nachtdienst en paasbrunch

14 April 2014

Charlie en Akosombo

07 April 2014

Public health, de nieuwe infecties en Maranatha
Marjon

Vanaf 9 februari 2014 ga ik 3 maanden naar Ghana (Golokuati) om in het ziekenhuis in Kpando stage te lopen en een project op te zetten met nog 7 andere studiegenoten van Avans Hogeschool in Breda. Via dit profiel kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn bezigheden door het lezen van mijn reisverslagen en het bekijken van mijn foto's. (Mocht ik internetverbinding hebben ;))

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13784

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 14 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: