Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Maastricht - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Maastricht - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

08 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het zover waar we ons al die maanden op hebben voorbereid, morgen vertrekken we naar Ghana.
Om 16.45 uur schieten we de lucht in om, met een tussenstopje op Casablanca, om 05.00 uur in Accra aan te komen.
Daar zullen we een Ghanese simkaart kopen en geld omwisselen. Verder staan daar de busjes voor ons klaar om ons naar ons huisje in Golokuati te brengen. Een reis van 200km die 5 uur zal duren vanwege de kuilen in de weg....
Afgelopen week erg druk geweest met alles inpakken, laatste dingetjes kopen en regelen.
Vrijdag mijn afscheidsfeestje gehad en echt heel leuk dat er zo veel mensen waren die afscheid kwamen nemen!
Vandaag heb ik zo'n beetje 6x mijn koffers gewogen en steeds blijven ze te zwaar, maar echt alles moet mee natuurlijk.
Nu nog even genieten met mijn lieve vriendje in het Ramada hotel en jullie horen mij de volgende keer vanuit Ghana!

  • 08 Februari 2014 - 23:30

    Pleuny:

    Hey Marjon en Bart
    Wij wensen jou een hele goede reis morgen , en een fijne stage , en een leuke nacht met Bart.
    Gr van Pleuny en Jan.

  • 08 Februari 2014 - 23:41

    Ineke:

    Marjon, wij wensen je veel werk plezier. Succes met je stage:-)
    Bart jij ook veel succes en de tijd gaat snel.
    Liefs John en Ineke.

  • 09 Februari 2014 - 00:09

    Teo:

    Hey Marjonneke,
    Vanaf hier alvast een heeeeele goeie reis gewenst, ook van Sander!
    We gaan je erg missen......

  • 09 Februari 2014 - 00:09

    Teo:

    Hey Marjonneke,
    Vanaf hier alvast een heeeeele goeie reis gewenst, ook van Sander!
    We gaan je erg missen......

  • 09 Februari 2014 - 08:23

    Nella Olieman:

    Hoi Marjon,
    ik zag je link op facebook, en las je verslag.
    Leuk om je af en toe te volgen op je blog
    Ik wens je vooral gezondheid, jezelf zijn daar in heel andere omstandigheden en het besef dat je niet alleen bent, God is echt letterlijk met je mee, daar wens ik je ook, dat jij Gods aanwezigheid op een bijzonder manier zult beleven.
    groeten,
    Wim en Nella Olieman
    p.s. altijd lastig met die koffers, dames hebben gewoon die kwaal:)

  • 09 Februari 2014 - 10:56

    Marina:

    Heel veel succes lieve Marjon! Goeie reis!! X

  • 09 Februari 2014 - 23:15

    Paul:

    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes Fam.van Drunen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Vanaf 9 februari 2014 ga ik 3 maanden naar Ghana (Golokuati) om in het ziekenhuis in Kpando stage te lopen en een project op te zetten met nog 7 andere studiegenoten van Avans Hogeschool in Breda. Via dit profiel kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn bezigheden door het lezen van mijn reisverslagen en het bekijken van mijn foto's. (Mocht ik internetverbinding hebben ;))

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 13782

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 14 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: